Mijn iPhone is nu al ruim een maand in reparatie. Waar heb ik recht op?

Ik had mijn iPhone ingestuurd voor reparatie voor batterijproblemen. Deze is toen toegestuurd naar Dynafix die deze zou repareren. Echter kreeg ik de melding dat ik een geheel nieuw toestel terug zou krijgen. Helemaal prima, maar dat bleek dus een verouderd model te zijn (!). Ik krijg het idee dat ze mij gewoon voor het lapje houden door te hopen dat ik niet door zou hebben dat het een ouder model is. Nu heb ik deze teruggestuurd en is mij toegezegd dat ik het goede model met een goede batterij terug zou krijgen. Dit zou met spoed gebeuren, maar inmiddels zijn we ook alweer 2 weken verder en nog steeds geen actie. Wat kan ik hier aan doen behalve geduldig wachten totdat ze "ooit" nog eens het toestel waar ik recht op heb terugsturen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je zou ze kunnen bellen. En vragen waar je iphone blijft wacht nog maar een paar dagen hoor je niks dan kan je tegen hun zeggen dat je een klacht gaan indienen bij de consumenten bond over hun slechte service dan krijg je zeker een snel werkende iphone.

heb je de voorwaarden goed gelezen op de site? je zou ze kunnen opbellen.. want dit mag volgens mij niet

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100