waar zijn deze twee dingen voor bij de samsung galaxy ace?

zie de foto.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O, ik dacht al dat het aan mij lag ..??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zonet stond er wel een foto, anders had ik natuurlijk geen antwoord kunnen geven :P

Antwoorden (1)

een sensor, als jij aan het bellen bent en je houd de telefoon bij je oor gaat het scherm vanzelf uit, dat registreert deze sensor.

Toegevoegd na 3 minuten:
dat heet trouwens proximity sensor, en die andere is voor het licht, als je auto-brightness instelt

Toegevoegd na 11 minuten:
en ze meten ook nog de stand van de telefoon, dus staand liggend enz..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan is ie dus voor de stand van de telefoon..