Ik op een virus scanner op mijn galaxy s2 staan. kan ik de galaxy s2 nu zonder gevaren rooten?

Of gaat mijn galaxy s2 dan als nog kapot

beantwoord alleen als je het zeker weet.
het gaat toch over een toestel rond de €500,-

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je op je galaxy s2 gaat staan terwijl je op een virus scanner staat, moet je toch wel niet te veel wegen. Anders gaat hij sowieso kapot.
:-)

Het beste antwoord

Nee je kan hem niet zonder gevaar rooten. Eigenlijk heeft het geen om een virusscanner erop te gooien, rooten betekent eigenlijk nieuwe software erop gooien. Dus in wezen formateer je mobiel en gooi je een nieuwe software erop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke.
Dan ga ik mijn toestel maar nooit ROOTEN