hoe kan ik al mijn foto's tegelijk overzetten van mijn I-Phone 4 naar mijn laptop??

Toegevoegd na 6 minuten:
en hoe kan ik die procenten naast me batterij krijgen als me telefoon aan het opladen is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (5)

Er is een applicatie die iTunes heet, en daar kan het mee middels synchronisatie...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het eerste kan ik je niet meer mee helpen het 2de wel dat doe je zo: ga naar instellingen>algemeen>gebruik>batterijpercentage en zet de schuif op aan!
Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt dropbox installeren. Dit download je op je computer via internet.
En op je iphone download je het via appstore.
Bij de download staat informatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier een manier zonder synchroniseren en andere programma's.
Ga naar computer->druk op iPhone van ******->dan zie je allemaal foto's dan is het een kwestie van slepen.

Hoop dat dit je helpt.
Mvg SYDK
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan door middel van het aankoppelen van je iPhone aan de laptop. Meestal krijg je dan een venster waarin staat dat ie de mappen wilt weergeven die op de iPhone staan, deze kun je openen en de hele map met foto's en video's in één keer kopiëren, door er met de rechtermuisknop op te klikken en dan kopiëren te kiezen. Vervolgens een locatie op je laptop zoeken waar je de foto's wilt opslaan en weer rechtermuisknop -> plakken.
Als je bij het aankoppelen geen venster in beeld krijgt kun je de foto's op dezelfde manier overzetten naar je laptop door eerst naar "computer" te gaan en daar je iPhone te selecteren.
Succes!