Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Blackberry Bold 9900 heeft een 1230mAh batterij. Daardoor is de batterij vrij snel leeg. Kan ik die vervangen door een andere batterij van 3000mAh ?

Het zijn speciale batterijen voor Blackberry bold 9900. Dus de voltage, grotte, type etc. Zijn hetzelfde. Maar ik ben dan bang dat mijn blackberry trager wordt, of problemen komen. Kan iemand dat mij uitleggen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
737
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe lang gaat je batterij mee dan? Sommige apps verbruiken nodeloos veel batterij vermogen. Zo heb ik AppLock verwijderd en nog 1 andere app en nu gaat mijn batterij ruim 2 dagen mee (ipv 1 dag).
Heb meer dan de helft gewonnen. Dat soort apps zijn vaak ook het gevolg dat je telefoon trager wordt. Ook qua snelheid heb ik veel gewonnen hiermee.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dat maakt niets uit. Je telefoon zal niet langzamer erdoor worden. Let inderdaad goed op op het voltage, want dat kan schade toe brengen op langere termijn. Verder zou je telefoon véél langer mee horen te gaan met 1 accu sessie. Opladen zal trouwens wel langer duren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoek contact met blackberry!

ik heb zelf deze telefoon, de batterij is vrij snel leeg(binnen 1 dag) maar opladen tot 100% in 1,5 uur!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding