Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kan ik geen apps meer openen op mij iPad?

Gedownloade apps kan ik sinds een paar minuten niet meer openen. Als ik er op klik krijg ik een halve seconde een zwarte flits en kom ik weer bij het beginscherm terecht. Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt, wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was het ineens, of misschien nadat je hem met itunes hebt gesynch o.i.d.? Een keer had ik dat op m'n Touch, en toen deden ze het ineens weer toen ik een update (voor een app) had gedownload, wie weet?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Mischien werken de apps niet omdat je de laatste iOS tot je beschikking hebt, en het kan best dat bepaalde apps dan niet werken omdat ze dan (nog) niet 'compatible' zijn met je huidige firmware.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

probeer eens je iPad helemaal uit te zetten en daarna weer aan, dat werkt 9 van de 10 keer bij problemen.

Toegevoegd na 40 seconden:
Uitzetten doe je met behulp van de lock knop bovenop, hou deze ingedrukt tot er een schuifbalk verschijnt met 'zet uit'
(Lees meer...)
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, al drie keer geprobeerd.
Kimath
12 jaar geleden
gebeurt dit bij elke app?
heb je al eens herstellen geprobeerd via iTunes?
Oftewel een harde reset zoals ze dat noemen. Home knop en uit knop ingedrukt houden en hij start opnieuw op.geen zorgen alles blijft erop... Suc6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je zou eeen reservekopie kunnen maken of hem HELEMAAL uit zetten met de sleep button
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding