Is de zwarte dsi gevoeliger voor vingerafdrukken?

Ik wil een dsi kopen, maar ik wil de informatie" Is de zwarte dsi gevoeliger voor vingerafdrukken?" Dank je wel voor je reactie!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe vaak komt deze vraag nog voorbij?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb daarom niet gevraagd ik heb je mening gevraagd of je antwoord!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Melissa: Zeer waarschijnlijk heeft usama de letterlijke suggestie van de moderator over genomen. Een onzinnige vraag blijft het sowieso aangezien een dsi niet meer, of minder gevoelig is voor vingerafdrukken op basis van kleur!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een type Citroën toch?

Het beste antwoord

Absoluut, op zwarte gladde kunststof zie je erg veel vingerafdrukken! Een lichte kleur als zilver of wit heeft dat veel minder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat je op zwart beter de vingerafdrukken ziet is correct. Dat om die reden gevoeliger is voor vingerafdrukken is pertinente onzin. En dan baseer ik mij puur op eigen vaktechnische ervaringen in de afgelopen 25 jaar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed antwoord, maar nog steeds niet wat ik zoek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vingerafdrukken laat je ALTIJD achter. De kleur heeft TOTAAL niets met vingerafdrukken te maken. Anders moet je, je vraag goed stellen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Cantare: Dat staat er dus net niet. Dat is wat jij er graag in wilt zien. Maar evengoed is en blijft het een onzinnige vraag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je niet weet wat een DSi is en je weet ook niet dat het ding matzwart is, kun je geen zinnig antwoord op deze vraag geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Cantare
Welnee, als je niet weet waar het over gaat moet je gewoon je mond dichthouden. Er is geen antwoordplicht hier op GoeieVraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@MisterWrite: Ik weet dondersgoed wat een dsi is. Aangezien mijn nichtje me bij ieder familiebezoek begint uit te leggen wat je er allemaal niet mee kan. Hier komt wel bij dat het op basis van de vraagstelling "Is de zwarte dsi gevoeliger voor vingerafdrukken?" Ik mij beroep op mijn vakkennis dat kleur en vingerafdrukken werkelijk helemaal NIETS met elkaar te maken hebben! En wat jouw laatste reactie betreft: Bestaat er op GV een afkraakplicht???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De vraagsteller wil een DSi kopen en vraagt zich af je er vette vingerafdrukken op ziet. Jouw antwoord is geen antwoord op die vraag. Je 25 jaar vakkennis, hoe handig misschien ook bij andere vragen, doen hier niet ter zake.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is de vraag niet. Dat is wat jij er van maakt!
Kijk maar naar een zwarte aanrecht alle vlekjes zijn overduidelijk te zien of bij een auto 1 krasje is meteen te zien. Als iets grijzer ofzo is is dit meteen al veel minder voor het oog maar ze zijn er wel.

maar een zwarte dsi?
http://www.decisionsciences.org/about/default.asp
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn dochter heeft een zwarte DSi en gebruikt hem vaak. Ik heb net even gekeken. Er staan geen lelijke vingerafdrukken op de zwarte buitenkant. Heeft er waarschijnlijk mee te maken dat de casing niet glanzend zwart is maar matzwart. Daar zie je vingerafdrukken minder snel op.

De twee schermpjes staan trouwens wel vol vettige vingerafdrukken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Over onzinnige antwoorden gesproken!!! En ja... Ik weet heel goed wat een dsi is!!!