Waar kan je kijken hoeveelste generatie ipod je hebt?

Ik wil hem jailbreaken maar weet niet welke generatie ik heb. Het staat ook niet op de doos of de ipod zelf.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Sluit hem aan op je computer en kijk in iTunes naar de informatie die staat bij je iPod...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een foto hebt is het makkelijker om te zien voor ons natuurlijk...

je zou ook op de site van Apple kunnen kijken om te zien welke je hebt

Ik weet zeker dat de link in de bron je gaat helpen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan gratis turbocharger downloaden in de AppStore. Bij die app kan je zien hoe vol je batterij is en welke generatie je hebt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op je iPod staat het wel: instellingen, algemeen, info, versie, en dan het eerste cijfer, dus 2,3 of 4