Mijn Ipod Touch 4G is gejailbreaked, Is internetbankieren via de originele ING app dan nog wel veilig????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ligt eraan, ik vind je vraag wel terecht en nee je hebt geen garantie dat het veilig is. Immers je telefoon is opgebroken, het is dus afhankelijk van welke apps heb je nog meer hebt gedownload en dan bedoel ik niet uit de iTunes store zelf maar via Cydia oid
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja ;)
Zelfde als niet gejailbreakte ipod
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja jailbreken gaat over app's downloaden en niet over het gebruik ervan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar er worden toch ook beveiligen verwijderd van Apple?