Hoe kan ik mijn samsung galaxy ace updaten naar Gingerbread via Kies, zonder dat Kies de verbinding verbreekt als hij begint met de update?

Kies verbreekt automatisch de verbinding als ik mijn Galaxy Ace wil updaten naar Gingerbread (android).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Beste allen,

Hebben jullie al geprobeerd Kies te verwijderen, evenals de drivers van de telefoon op de computer? Hoe je dit kunt doen wordt in onderstaand Youtube-filmpje uitgelegd.
Indien dit niets uithaalt, horen wij graag van jullie welke versie van Windows jullie gebruiken.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl