Bestaat er soort hypercam voor blackberry?

Ik heb een BB curve 8520.
En ik vraag me af of er een programma is waarmee ik kan filmen wat ik doe zeg maar,
zoiets als hypercam volgens mij.
Is dat er?

En is er anders ook nog een programma om muziek te downloaden en gelijk kan afluisteren, kan op Samsung Galaxy plus wel..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

nee dat bestaat niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dit is er niet je hebt wel apps die foto's maken van je beeldscherm (wat je doet) zoals screen muncher & screen grabber, maar geen hypercam of iets waarmee je kunt filmen