Dat kan! Als je wifi hebt maakt het niet uit of je abbo jebt of pre-p!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je telefoon dit ondersteunt, dan werkt dit ook gewoon via wifi met de juiste instellingen. Dit kost niks extra omdat je buiten je mobiel provider omgaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan thuis heel goed whatsappen via wifi. Dat kan zelfs zonder abbo. Het kan zelfs zonder sim kaart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zonder sim kan helemaal niet! WhatsApp werkt via je mobiele telefoonnummer. Zonder sim geen telefoonnummer en dus geen WhatsApp!