Waarom kan ik cydia niet openen?

Ik heb mijn ipod touch 4g ios 5 gejailbreakt met redsnow en dat ging allemaal goed. Nu heb ik cydia icoontje maar ik kan hem niet openen. Ik klik er o en doet net alsof hij m opent maar gaat gelijk dan weer naar het begin scherm. Wie kan mij alsjeblieft helpen? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer hem eens opnieuw op te starten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik al gedaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, eerst wel, nu niet meer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De jailbreak is thetered wat inhoudt dat je hem na het opnieuw opstarten van de ipod je hem moet aansluiten op de pc en via het programma redsn0w handmatig opstarten. Je moet het volgende doen. 1 sluit hem aan op je pc. 2. Gebruik redsn0w en vink alleen de optie "just boot thetered" aan. Dit zou het moeten verhelpen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeeel erg bedankt!

Antwoorden (2)

Redsnow blokkeert bepaalde adressen. Jailbreak verwijderen en terug naar fabrieksinstellingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En moet ik het dan opnieuw proberen of is er een andere manier voor want ik wil wel graag een jailbreak hebben met mijn gegevens er nog op.
wat hij boven mij zegt is niet de juiste oplossing je moet hem eerst opnieuw uit en aan zetten dan doet cydia het dat is bij iedereen die hem jailbreakt ik zal effe uitleggen hoe je hem goed jailbreakt
stap 1 open jailbreakme.com op je ipod of redsn0w op de computer
stap 2 installeer cydia
stap 3 uit en aan zetten