Hoe kan ik het sms-design op een samsung galaxy ace veranderen?

Ik heb een samsung galaxy ace en ik vlak nadat ik deze heb gekocht had ik het design van mijn sms gesprekken aangepast. Pas heb ik mijn mobiel geupdate en een aantal instellingen zijn weer terug gezet. Hoe kan ik het design weer terug veranderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Beste,

Wij begrijpen niet precies wat je bedoelt met het 'design van SMS'. Zou je iets specifieker kunnen uitleggen wat je bedoelt?

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zat eerst een optie tussen de opties in de SMS 'app'. Deze optie heette eerst berichtenskin. Maar deze is nu verdwenen. Hiermee kon ik het uiterlijk van de ontvangen smsjes aanpassen. Niet een heel belangrijke optie natuurlijk maar ik vraag me ook vooral af waarom deze is verwijderd aangezien ik er gebruik van maakte.