Progamma als bijv. Shazam maar dan gratis voor bb

Hallo,
Ik zoek zo'n progammatje als shazam; je hebt een liedje en als je je mobiel erbij houdt met dat progammatje dan komen er liedjes tevoorschijn die het kunnen zijn ik zoek zoiets voor BB Curve

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je iets als een programma wanneer je een nummer opzoekt en die je kunt downloaden?

Antwoorden (1)

Voor Blackberry is er alleen Shazam. Voor andere besturingssystemen (zoals Android, iOS, Windows Phone 7, enz.) is er ook SoundHound, alleen dit programma is er niet voor Blackberry.

Er is een betaalde versie van Shazam (met beperkingen) en een betaalde versie (zonder beperkingen).