hoeveel megapixel is de voorkant camera van de sony ericsson xperia ray ?

de voorkant camera front facing camera die voorop zit die camera voor te skype hoeveel megapixel is die voor camera
een afbeelding van de sony ericsson xperia ray : http://www.reviewsongadgets.com/wp-content/uploads/2011/06/Sony-Ericsson-Xperia-Ray-229x300.jpg

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

8 megapixel, dat is dus even veel als een samsung galaxy s 2 camera en de camera van de nieuwe iphone 4S. Als je wilt zien wat de kwaliteit is van 8 megapixel kijk dan op youtube en type in; samsung galaxy s 2 camera test.