Als ik nog geheugen over heb op myn geheugenkaart maar het interne geheugen is vol, kan ik dan geen dingen meer installeren op myn gsm?

myn gsm is de samsung galaxy 5, Ik heb een geheugenkaart maar het probleem is myn interne geheugen is maar iets in de 100 mb, 170 ofzo, en die is al byna vol. Telkens als ik iets download neemt het geheugen van myn geheugenkaart in beslag, maar dan moet ik het installeren op de gsm zelf en dat neemt dan weer het interne geheugen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kan dan wel nog dingen installeren maar dan moet je dat op de geheugenkaart installeren.