Ik heb een netbook nodig voor school, en ik wil een tablet om gewoon fun stuff mee te doen (filmpje kijken ff browsen is deze tablet daarvoor geschikt

De acer w500. Op school wil ik microsoft office gebruiken en browsen en thuis een game zoals wow (runt erop bron:youtube) en ook een beetje als een ipad gebruiken ( kan ook fijn zijn in de bus) ik denk dat hij wel een beetje kan multitasken met 2gb ddr3 en een dualcore processor, een netbook heeft vaak een underpowerde intel atom processor + 1gb ram dus deze tablet is wel een stuk sneller, en qua graphics moet hij andere tablets ook verslaan.

Ik heb vaker vragen zoals deze gesteld, omdat ik niet echt het juiste antwoors heb gekregen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus het juiste antwoord weet jij al?
Ritsuka
12 jaar geleden
Kun je niet gewoon een laptop halen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neen.
Amadea
12 jaar geleden
Het is bij dit soort vragen veel slimmer om geen ja of nee als enige antwoord mogelijk te maken. Je moet dus een open vraag stellen. Je geeft dan aan wat je wilt en vraagt welk apparaat daar geschikt voor is en waaróm. Dan krijg je pas antwoorden waar je wat aan hebt!

Het beste antwoord

Ja daar is hij helemaal voor geschikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goed

Andere antwoorden (1)

Naar mijn mening heeft deze tablet alle performance aan boord om goed dienst te doen voor die zaken waar jij hem voor wil gebruiken. Waar je wel aan moet denken is dat je bij de tablet dus geen fysiek toetsenbord hebt. Dus om lange verslagen op te maken is ie niet geschikt. Maar goed. ik heb al gezien dat er heel wat accesoires bij te krijgen zijn om van deze tablet ook een heel bruikbare (en snelle) netbook te maken. Er zijn echter ook netbooks die met een simpele handeling kunt omtoveren tot tablet. En er zijn netbooks die zeker dezelfde specs hebben als deze tablet. Ik denk dat het uiteindelijk een keuze word tussen formfactor/prijs. Ik bedoel. Een netbook is redelijk goedkoop vergeleken met een vergelijkbare tablet waar je dan ook nog een los toetsenbord bij moet kopen.