Kan ik mijn Lg optimus l7 na 1 dag ruilen omdat ik niet tevreden ben? Of omdat deze niet goed functioneert?

Kan ik mijn Lg optimus l7 na 2 ruilen omdat ik niet tevreden ben?
Ik heb deze telefoon nu 1 dag maar ben er niet helemaal tevreden mee, het laden van applicaties en duurt vaak erg lang. Ook als ik tijdens wattsapp aan het typen ben ga ik vaak te snel voor het 'toetsenbord' het woord/zin komt er dan pas na een paar seconden. Ook loopt die telefoon soms gewoon vast. Het kan zijn dat dit niet aan het merk ligt, maar dat deze telefoon eigenlijk fout is. Zou iemand weten of dit nog onder garantie geld? ik heb er zelf niks raars mee gedaan namelijk. En of ik deze nog kan ruilen voor een totaal andere telefoon of dezelfde maar 1 die het wel doet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

ja dat kan je gewoon doen