Acer w500 met windows 8, zou deze goed zijn voor op school, en kan hij win8 aan ( specs)

Voornamelijk zal ik microsoft office pro gebruiken,internet explorer, soms en filmpje kijken, en een kleine game.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Windows8 is nog niet uit, maar vereist een bepaald aanraakdeel in de zijkanten van het scherm om een side menu op te roepen. Anders werkt het niet lekker. De Acer heeft dat niet, zodat je beperkt bent in het gebruik van Windows8 functies. Wat ik niet goed begrijp is dat je het hebt over Windows8 terwijl de dingen die je wilt doen je bij wijze van spreken al prima met XP kunt. Waarom W8?
paulus811
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat het de os speciaal voot tableys is, en hoezo werkt het niet bron??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lol niet letten op de foutjes in mijn zinnen, ik zit met mijn iphone in de bus.
paulus811
12 jaar geleden
Ik heb windows8 gezien op www.hardwareinfo.tv en daar zag ik een speciaal aanraakgedeelte in de rand van de voor W8 geschikte laptop die een bepaald side menu oproept.
paulus811
12 jaar geleden
dit is de juiste link. Het stukje over W8 staat direct op de homepage http://nl.hardware.info/tv/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil hem buiten school wel als een soort ipadje( thuis ) gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar staat er op die site dat de acer w500 geen side menu kan 'oproepen'. Want ik heb youtube filmpjes gezien, en daar had de acer w500 geen moeite om een side menu te krijgen. En welke kant bedoeld u? Rechts of links?
paulus811
12 jaar geleden
Als je het filmpje in de link die ik hierboven gegeven heb, bekijkt zie je dat er op 5:40 gesproken wordt over windows 8 laptops die een extra aanraakregel zouden hebben aan de rechterkant. Een side menu kan iedere touch laptop oproepen, maar het gaat erom hoe (on)handig dat gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ow oke.. Maar het gaat wel hoor hoe (on)handig het ook is. Maja windows 8 is nog niet klaar er zullen vast nog wel dingen bij komen of veranderen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goed

Andere antwoorden (1)

Ik gebruik zelf xp op dezelfde pc;) maar ik denk dat hij het wel aan zou kunnen . mischien is hij dan wel traag;) verder een erg fijne pc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk niet dat die traag is met win 8, waarschijnlijk maken ze het wel kleiner zodat het op tablets past ( bij windows vista werd het kleiner dan xp en bij win7 werd het kleiner dan vista) en waar had jij de acer w500 gekocht?