mobiel internet doet het niet altijd, hoe kan dit?

Ik heb een HTC Legend met een internbundel van simyo erop. Ik kan op twitter en whatsapp. Maar zodra ik naar een site wil gaan of bijvoorbeeld de VI app wilt gebruiken, kan ie geen verbinding maken ook bij de Hyves en Facebook app lukt het niet om een verbinding te krijgen. Heeft iemand hetzelfde misschien? Weet iemand hoe ik dit op zou kunnen lossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

nou, dan ben je te ver weg van het internetkabel,
of er is ontweer geslagen dan doet die het ook niet,
het kan ook zijn dat er te veel computers of laptoppen zijn in huis of de muur is te dun en dan telt die van de buren ook mee.

pss: vraag het maar aan je ouders.