Nee, die is nog niet uit. Wanneer die wel uit komt, is nog onbekend.
Wanneer die uit is, kun je dat lezen op www.jailbrea.kr (ZONDER www.!)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon terugzetten naar 4.3.3. Jailbreakme.com en tadaaa, gejailbreaked. 4.3.4 bied geen nieuwe dingen ten opzichte van 4.3.3, alleen anti-jailbreak. Je kunt herstellen door op internet ios4.3.3 te downloaden ( even googlen moet je het kunnen vinden) klik in itunes bij je apparaat op herstellen met de linkershift ingedrukt. Klik de ios aan die je zojuist hebt gedownload, als dat klaar is, ga naar jailbreakme.com, installeer cydia en je bent klaar!! Een untethered jailbreak :) dit is getypt met een ipod 4.3.3 jailbreak ;)