Hoe verleng ik de batterijduur van mijn samsung galaxy s2?

Als de telefoon op stand-by in mijn broekzak zit dan gaat er ong 15% batterij per uur af zonder dat ik hem gebruik hoe kan dit en hoe kan ik dit voorkomen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarom heb ik een iPhone:)

Antwoorden (6)

zet hem op de besparende stand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zit een bug in de huidige versie van android.
Deze versie kan niet goed omgaan met de dual core processor.
het probleem kan word opgelost nadat je je toestel hebt geupdate.
De update is nog niet beschikbaar in nederland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik er een recharger bij, die heeft een capaciteit van 4 batterijen van je mobiel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet je 3G uit, dat bespaart alvast een hoop batterij. En als je data Roaming hebt, moet je die ook zeker uit zetten.
Weet niet of t met de Samsung galaXy kan maar aanrader is ook om actieve apps af te sluiten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
escape
12 jaar geleden
Bijna allemaal onzin.
3G kost geen extra energie. Wifi, bluetooth en GPS wel. Die noem je niet.
Er zijn wel apps die een aanslag zijn op je batterij, inderdaad.
En roaming is internetten in het buitenland, dus dat klopt ook al niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet wat voor mobiel jij hebt maar er is mij zelf ook aangeraden om 3G uit te zetten dat vreet namelijk energie als je op internet gaat.
En data Roaming aan betekent updates krijgen en meldingen als je bijv een nieuwe mail hebt.
Zelfde geldt voor Apps die op de achtergrond aanstaan.
Ga naar een lege pagina op je desktop en houdt lang je vinger op één plek. Je krijgt dan een menu.
Intalleer een widget die 'Energie' heet.
Nu kan je naar believen Wifi, Bluetooth en GPS uitzetten, die vreten de meeste energie. Ook kun je je scherm dimmen met een knopje van deze widget.
Dit helpt allemaal aanzienlijk.
escape
12 jaar geleden
Beste allen,

Jullie kunnen sinds vandaag ook de nieuwe Android 2.3.4 update uitvoeren via Kies. Hiermee wordt de batterijduur van het toestel verlengd, doordat een dual core processor bug wordt opgelost.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
YES! Eindelijk dat heeft lang geduurt.