Hoe kan ik spellen van een GameBoy Advanced op mijn Android-telefoon spelen?

Ik had al een app gedownload waarmee ik GameBoy Color-spellen kon spelen, maar nu zoek ik zo'n zelfde soort app waarmee ik GBA-spellen kan doen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat kan niet wat je hebt bij jou gameboy een ander scherm dan bij android alleen sommige lukken maar niet alles
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit kan wel degelijk, op ggogle moet je zoeken naar gameboid app, deze staat niet meer in play market, maar pas op je moet wel de goede kiezen, en je moet naar een gba bios bestand zoeken.
Als je dat heb gedaan gameboid installeren en openen, als het goed is zoekt hij naar bios bestand en vind hij die.

Dan moet je een gameboy rom downloaden en op sdkaart zetten, bv. nightfire of mario party of pokemon emerald.
Deze open je met gameboid en klaar is kees.
Ik heb zelf ook deze app en het werkt perfect. Kan alleen nfs world niet openen. Binnenkort ga ik nog filmpje zetten op youtube. Als je die wil zien zeg maar in privebericht
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het gedaan zoals je hebt uitgelegd, maar zodra ik de ROM aanklik, wordt het beeld zwart en sluit 'ie af. Wat doe ik fout?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb ik ook gehad, je moet versie 2.4.7 lite hebben de nieuwere sluiten gelijk af
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je daar toevallig een link van? Ik kan namelijk maar één versie vinden geloof ik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
k hoop da dit de goeie is:
http://www.mobilephonetalk.com/showthread.php?83466-GameBoid-(GBA-Emulator)-v2-4-7 kies voor megashare link
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
die -v2-4-7 moet er nog bij
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
is het gelukt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja! Hartelijk dank!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
alsjeblieft