hoe kan mijn telefoon rekening zo hoog zijn?

Ik heb blackberry internet van hi en uiteraard een blackberry maar soms krijg ik een telefoon rekening van 60 euro terwijl ik een abbo heb van 20 euro. Als ik thuis ben, ben ik aangesloten op het wi-fi netwerk, ik heb in die maanden wel muziek gedownload en youtube filmpjes bekeken. Ik zou niet weten waar het aan ligt en weet iemand ook of blackberry internet onbeperkt is of niet ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Zeker een YouTube bezoek zorgt voor extra kosten. Hou dit in de gaten. Echt. Dit is de oorzaak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Als je over je Abbo gaat dan betaal je veel meer geld dacht 0,35€ per minuut. En onbeperkt internet ligt aan je abbo
12 jaar geleden
Lees de gebruiksvoorwaarden van je abbo eens door. dat werkt meestal zeer verhelderend,
12 jaar geleden
Afhankelijk van je provider heb je bij T-mobile 1GB , bij Vodafone 250MB en bij KPN 200 of 500 MB. Je kunt inloggen op de site van jouw provider of een account aanmaken en dan kun je precies zien waar de kosten vandaan komen en wat je internet verbruik is geweest (eventueel buiten je bundel) Mocht je daar overheen zitten kunnen de kosten inderdaad snel oplopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je thuis bent moet je mobiel internet uitzetten. En op youtube roam je dat is betalen om youtube aftespelen en is niet handig om te roamen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Downloaden en youtube kijken vergt echt veel internet! Daar ligt het aan! Youtube op je pc kijken, en liedjes downloaden als je wifi hebt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je over je datalimiet heen gaat moet je flink bijbetalen. Dit is bij zowel mobiel internet op je telefoon maar ook voor bijv. op je laptop. Alleen t-mobile biedt nog de mogelijkheid van 'onbeperkt' internet.