Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn ipod touch is erg langzaam als hij aan de stroom hangt. Hoe kan dit?

Als ik mijn ipod oplaad via het stopcontact kan ik mijn ipod eigenlijk niet gebruiken omdat hij heel erg langzaam is het touchscreen werkt ook niet meer goed. Ik heb hier geen last van als ik hem via de computer oplaadt. Maar ik vroeg me af hoe dit kan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
694

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Heb je hem misschien gejailbreakt? of welke generatie is het met hoeveel vrije en gebruikte schijf ruimte?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit heeft te maken het feit dat sinds iOS 5 er synchronisatie plaats vind over WiFi als je je iPod aan de stroom koppelt. Dit werkt op de achtergrond, maar zorgt er wel voor dat die langzamer wordt. Als je hem aan computer hangt is de synchronisatie veel sneller klaar omdat via de kabel kan en heb je hier minder 'last' van.

Toegevoegd na 3 minuten:
WiFi sync kun je via iTunes uit zetten als je dit wilt. Ga naar je iPod in iTunes en dan Overzicht in het stukje opties kun je sync over wifi 'ontvinken'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding