Hoe verplaats ik mijn apps in een keer?

Ik heb net op mijn samsung galaxy s2 veel apps verwijderd ivm ruimte alleen nu heb ik 19 paginas apps met maar 5 apps per pagina hoe kan ik dit opschuiven zodat alle paginas volkomen en dat ik hierdoor minder paginas heb?(overzichtelijker)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Dat gaat niet, werd mij verteld.
Maar wel soms bij de telefoon winkel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste RedFighter96,

Dit kun je helaas niet in een keer doen. Om alle applicaties op 1 pagina te krijgen, kun je wel een voor een alle applicaties naar andere pagina's slepen.
Hiervoor druk je, op de homepage, op Applicaties. Vervolgens houd je een icoontje ingedrukt en sleep je het naar een eerdere pagina. Met 19 pagina's zal het echter wel eventjes duren voordat je alles hebt gesleept naar andere pagina's.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste alex, Zal in de nieuwe update dit probleem verholpen zijn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas niet. Wat je wel kunt proberen, is het herstellen van de telefoon naar de fabrieksinstellingen. Let wel dat alle data die je op de telefoon hebt staan dan wordt gewist. Om deze reden adviseren wij jouw om alle data die je wenst te bewaren over te zetten op de SIM-kaart (contacten) en een SD-kaart (data). Met vriendelijke groeten, Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl