welke camera voor android?

Is er een camera app waarbij je wanneer je een filmpje maakt de beeld kan pauzeren

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is eigenlijk wel een goede vraag. Bij de huidige camera applicaties kun je enkel de knop gebruiken als start-stop. Dan word een bestand aangemaakt. En bij de volgende start-stop een nieuw bestand. Het zou inderdaad handig zijn als je de opname kon pauzeren tussendoor zodat toch gewoon een bestand krijgt.
Dus iemand?

Antwoorden (1)

Als je het filmpje maakt staat er aan de rechterkant/onderkant een knop waarmee je het filmpje kan pauzeren