mijn blackberry is verbrand hoe moet ik het maken ?

ik stopte het in zijn lader maar toen kwam er rook uit

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Besproeien met heel veel koud water? Neehoor was maar een grapje.. Misschien kun je het bete gewoon terug naar de verkoper en ik hoop dus nog dat je garantie hebt..Succes.

Het beste antwoord

hey.

als ik jou was zou ik naar een telefoon winkel gaan waar je hem gekocht hebt. die hebben contacten met de Blackberry fabrikant. die kunnen hem maken (zo niet krijg je vaak een nieuwe) en als je telefoon nog onder de garantie valt kun je hem gratis laten maken, zo niet kan er een prijskaartje aan hangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eehy. dankje wel man