Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

iPod touch verzekeren

Vanmiddag flipte me iPod door opeens uit te gaan terwijl hij nog lang niet leeg was en toen ik hem thuis aan de oplader deed deed hij nog steeds niks en na aansluiten op de pc en laptop nog steeds niks. Ik wil hem nu misschien verzekeren maar weet iemand waar en goedkoop?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
698
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik ook gehad, volgende dag was ipod weer oplaadbaar kreeg melding dat ik hem op moest laden. Mij iPod was net 3 maanden dus ik had nog garantie, heb een nieuwe gekregen!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Volgens mij kan dat niet alleen garantie heb je voor de ipod dacht ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hert dat niet apple care?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt bij elke aankoop van Apple zoizo 1 jaar Apple care. Dat is een totale garantie tegen alles behalve diefstal. Je kan waarschijnlijk het probleem oplossen om je iPod in de DFU mode te zetten en dan te herstellen aan de computer...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen ongebruikelijk probleem. Er zijn reset procedures op de help site van Apple beschreven. Ik zou die even raadplegen en anders (mits je nog garantie hebt) even naar Apple bellen.

Apple care is voor een iPod belachelijk duur overigens. Probeer het dus eerst zelf op te lossen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding