Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

blokkeert gmail mijn andere accounts op mijn mobiele telefoon?

Hallo,

Sinds vandaag heb ik een probleem met mijn standaard email-account. Ik kan van hieruit niets meer verzenden en er komt ook geen mail binnen(geldt ook voor een tweede, hotmail account). De inkomende mail voor dit account (en ook voor en tweede account) wordt geladen door g-mail. Het lijkt wel of gmail alles heeft overgenomen.
Ik heb in mijn instellingen niets veranderd (bij mijn weten). Heeft iemand een idee hoe dit mogelijk is?
Voor de duidelijkheid: Tot vandaag kreeg ik de mail binnen op het standaardaccount én op de gmail account.
Ook kan ik standaard account op mijn telefoon niet instellen voor het standaard verzenden vanaf deze account.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
851

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Heb je al geprobeerd om gmail weer te verwijderen van je telefoon en dan het weer te proberen?
Aangezien je toch geen mails kwijt raakt, kijkt het een eenvoudig te proberen iets.

Welke telefoon gebruik je om deze instellingen te doen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding