Kan ik vanaf mijn computer liedjes op mijn iPhone zetten?

Dus niet via iTunes, maar kopiëren en plakken op iPhone vanaf de computer? Hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Nope, dat is niet mogelijk. Dat kan (helaas) enkel via iTunes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, helaas is dat niet mogelijk. Misschien is er wrel software voor maar dat weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja , dat schijnt te kunnen, via deze link krijg je uitleg hoe dat moet. Ik heb t overigens zelf nooit geprobeerd.
http://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/18773-muziek-zetten-zonder-itunes.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat is zeker mogelijk, zie ook mijn link

zoekterm:

muziek op iphone zonder itunes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan, voeg je muziek toe aan itunes( die van je pc)
Dan zoek hij albums, dan maak je een acc-versie aan, die dan meegesynchroniseerd word.
Het kost moeite maar ik doe het al een hal jaar zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor het onverklaarde minnetje :)