Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan je een afspeellijst maken in itunes voor op je ipod zonder dat de muziek die je in de afspeellijst zet in je muziek komt te staan?

ik wil een paar liedjes in een afspeellijst zetten zonder dat die nummers in mijn ipod bibliotheek komen te staan. kan dit? zo ja hoe dan? zo nee dan is het jammer.
dus ik wil een paar nummers in een afspeellijst plaatsen zonder dat ze in mijn muziek lijst komen van mijn ipod. kan dit?
alvast bedankt voor een antwoord

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
665

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Nee, dat kan niet. Alle liedjes die je download komen automatisch in muziek te staan. Wat je wel kunt doen is ze markeren door aan allen dezelfde albumnaam te geven (bv AAAA), zodat je weet dat dat de liedjes zijn die je oorspronkelijk niet in je algemene muziek wilde hebben staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke bedankt voor het antwoord jammer dat het niet kan
Nee, die komen automatish in je muziekmap te staan maar je kunt ze dan makkelijk opzoeken via de afspeelmap.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou dan 2 afspeellijsten maken..eentje met die nummers en een andere met de rest..als je dan alleen de rest wilt horen speel je gewoon alleen die afspeellijst af
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding