kan je een afspeellijst maken in itunes voor op je ipod zonder dat de muziek die je in de afspeellijst zet in je muziek komt te staan?

ik wil een paar liedjes in een afspeellijst zetten zonder dat die nummers in mijn ipod bibliotheek komen te staan. kan dit? zo ja hoe dan? zo nee dan is het jammer.
dus ik wil een paar nummers in een afspeellijst plaatsen zonder dat ze in mijn muziek lijst komen van mijn ipod. kan dit?
alvast bedankt voor een antwoord

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Nee, dat kan niet. Alle liedjes die je download komen automatisch in muziek te staan. Wat je wel kunt doen is ze markeren door aan allen dezelfde albumnaam te geven (bv AAAA), zodat je weet dat dat de liedjes zijn die je oorspronkelijk niet in je algemene muziek wilde hebben staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke bedankt voor het antwoord jammer dat het niet kan
Nee, die komen automatish in je muziekmap te staan maar je kunt ze dan makkelijk opzoeken via de afspeelmap.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou dan 2 afspeellijsten maken..eentje met die nummers en een andere met de rest..als je dan alleen de rest wilt horen speel je gewoon alleen die afspeellijst af