Waar kan ik bladmuziek vinden voor pop muziek boor op de iPod?

Voor piano:)

Toegevoegd na 15 minuten:
Maar het liefst voor gevordeden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik begrijp de vraag niet, je wilt bladmuziek voor op de ipod? bladmuziek is toch voor bijv. een piano, en gewone muziek voor op de ipod?

Antwoorden (2)

Ik ken zelf geen apps waar je bladmuziek vandaan kunt halen. Maar ik heb wel iets gevonden over een app die bladmuziek, Iphone sheet music genaamd. Met deze app kan je uit de app store bladmuziek halen van veel verscheidene liedjes. de app is volgens mij gratis.

Daarnaast kan je ook via je ipod gebruik maken van de site 8notes.com. Deze site heeft 1000+ aan bladmuziek. Alleen is dan internetconnectie vereist.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
itunes het kost wel een beetje geld maar de mensen die de cd's maken krijgen zo wel eerlijk geld en bij alle liedjes staan er op ook parodies!!!
veel suc6
Bronnen: