Ipod Touch doet niks meer?

Ik probeerde mijn ipod touch 2g versie 4.2.1 te jailbreaken met greenpois0n, maar aan het einde stond Jailbreak failed. Nu krijg ik hem niet meer aan of in DFU mode en iTunes vindt hem ook niet meer. Voor greenpois0n moet je iPod in DFU-mode dus ik kan hem ook niet via dat programma aan de praat krijgen. HELP!?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is het risico van jailbreaken...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Roland.... Jailbreaken is software matig dus altijd omkeerbaar. Het is ff kut maar er is sws een oplossing. Ook ik heb hem gejailbreaked en het is veeeeeel beter dan zonder ...

Antwoorden (1)

Houd de home-knop en de power-button ong. 10 seconden ingedrukt, dan zou hij weer moeten werken.