Wat als k mijn iPhone 3G jailbraik wat gebeurt er dan precies ?

Extra goeie uitleg graag.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wil ik ook weten!

Antwoorden (1)

Jailbreaken is eigenlijk niks anders dan een alternatieve app store toevoegen aan je Iphone. Via een "exploit" word het programma in je Iphone gezet. De exploit is de kwetbaarheid in de beveiliging van je Iphone. Verder gebeurt er niet veel met je Iphone. Je zal een nieuwe app vinden op je homescreen. Genaamd: Cydia. Dit is je alternatieve app store. Dit geeft meer vrijheid op je Iphone zoals bijv. Het aanpassen van thema`s, tweaks en bijv. een Android Lock. Je iphone kan er iets langzamer van worden maar dat ligt er puur aan wat je erop zet. Welke IOS heb je? Dan kan ik uitleggen hoe het moet!