Mobiel gaat snel op, en laadt langzaam op. Helpt een nieuwe accu, of ligt het aan de telefoon?

Misschien een beetje een domme vraag, maar dit wil ik even duidelijk weten voordat ik een nieuwe accu koop

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je leest best het artikel in bijlage
http://www.demorgen.be/technologie/telefoon-opladen-met-deze-4-tips-haal-je-het-beste-uit-de-batterij-bcbd487a/
Ritsuka
7 jaar geleden
Je oplader kan ook slecht zijn
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
dat is t em niet, want de oplader is nieuw
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Soms helpt een nieuwe accu maar soms ligt het ook aan de telefoon

Antwoorden (1)

Over welke mobiel gaat het?
Als het een oude mobiel is kan het zijn dat de accu nu minder goed presteert, een nieuwe kopen zou dit kunnen oplossen.
Het kan ook zijn dat er een bepaalde app de batterij leeg maakt.
Ga naar batterij in settings, daar staat bovenaan welke apps het meeste batterij verbruiken, als je facebook hebt kan dat het zijn want die app verbruikt aardig wat stroom, installeer als alternatief metal, dat is een light version van facebook en twitter.