Zijn er ook andere oordopjes met zo'n zelfde geluidsknopje eraan als die van de iPhone oordopjes.

Ik heb online opnieuw oordopjes aangeschaft voor mijn iPhone, ik vind het heel prettig dat deze een knopje erop hebben zitten waarmee je kan opnemen als je gebeld wordt en je muziek op pauze kan zetten.

Maar nu krijg ik veel te horen dat deze niet van goede kwaliteit zijn (vind ze zelf ook vrij zacht afspelen) en dat ik beter zoiets als sennheiser kan kopen.

Maar welke zijn hebben er nou een soortgelijke knop als de iPhone oordopjes?? O ja en welke zijn er in het wit.
De prijs maakt niet zo heel veel uit als ze maar van goede kwaliteit zijn.
Alvast bedankt voor je antwoord!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dr. Dre oortjes/koptelefoon