Waarom doet mijn iPhone zo raar?

Als ik mijn iPhone in een boxje zet en vervolgens muziek afspeel, is de kwaliteit echt verschrikkelijk en lijkt het alsof je allemaal storingen hoort. Het kraakt gewoon verschrikkelijk. De hele bas doet het niet meer ofzo.
Weet iemand wat dit kan zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is al weer goed

Antwoorden (5)

A. Hij is niet goed aangesloten of de aansluiting is kapot.
B. Je hebt een boxje van hele slechte kwaliteit gekocht en het hoort zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is niks mis met de aansluiting. Bij mijn vriendin 's iPod doet hij het gewoon. En bij andere boxjes doet hij ook raar. Ik had er eerst overigens geen last van en er is ook niks mis met mijn boxjes. Dacht eerst ook van wel maar aangezien hij bij de boxjes van m'n vriendin nu ook heel gek geluid veroorzaakt weet ik t ook niet meer.
Als de muziek goed klinkt zonder box aan je iphone, dan ligt het aan je box, waarschijnlijk niet zo'n goede kwaliteit.
Welke box heb je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het boxje aansluit met de 3,5 mm aansluiting voor de oordopjes dan kan het zijn dat er wat stof en pluis in het gaatje zit zodat de aansluiting niet goed werkt.
Je kunt met een cocktail-prikkertje voorzichtig de pluis uit het gaatje peuteren, daarna moet het geluid weer beter zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bedoel je met die 3,5 mm aansluiting van de oordopjes?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O ik begrijp al welke je bedoelt maar ik heb het nu over die boxjes die je aansluit met dezelfde aansluiting als ook wanneer je m oplaadt.
Als je hem in een box zet zou het ook kunnen zijn dat je telefoon stoort. Zet hem eens op vliegtuigstand en probeer het nog eens. Ruist hij dan nog steeds? Zo ja, dan weet ik het ook niet meer ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij docks, speakers, houders of staande opladers voor Apple producten passen soms verschillende apparaten. Bij iPhone en iPod krijg je daar soms houdertjes bij (zie afbeelding) zodat stevig blijft staan en de connectie niet steeds weg valt.
Als je geen of niet het goede houdertje hebt is dit je probleem!

Succes ermee!