De batterij van mijn iphone 4 is kapot en de telefoon gaat niet meer aan, hoe ik kan ik mijn foto's en contacten er nog afhalen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je niets in de iCloud staan?

Antwoorden (1)

Dit kan alleen met een werkende batterij omdat het toestel niet kan opstarten met alleen de stroom van de oplader.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kan ik dan helemaal niet meer bij mijn foto's, alleen als ik er voor iets van €50 er een nieuwe batterij in laat zetten?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De iPhone 4 heeft geen SD-kaart o.i.d., dus je kan hem alleen benaderen via de computer. En dit kan weer alleen als hij aan staat. Dus je moet inderdaad je batterij fixen of laten fixen als je bij de foto's wilt kunnen.