Is er een verschil tussen een witte iPhone 4 en een zwarte iPhone 4?

Ik heb gehoord omdat de witte later uitgebracht is hij wat sneller is en wat krachtiger dan de zwarte. Is dit waar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De kleur!

Het beste antwoord

De witte iPhone 4 is 0,13 mm dikker dan de zwarte, voor de rest zijn ze het zelfde (behalve de kleur dan).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Nee. Enkel de kleur is het verschil
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zal er waarschijnlijk nieuwe software op staan, maar dit kun je updaten. Behalve de kleur zijn ze volgens mij hetzelfde
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je beantwoord hem zelf al: de kleur. Maar dit is toch met een van de moeilijkste keuzes die iemand maakt bij zijn nieuwe telefoon, zwart is sjiek, en wordt meer gekozen door mannen, maar het is ook de perfecte kleur voor vrouwen. Wit is mooi voor vrouwe n, maar mannen zijn ook altijd vrij om deze te kiezen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, er is geen verschil in prestatie. Echter, de witte iPhone raakt minder snel overhit.
Ik heb een zwarte samsung galaxy s en die is een keer uitgevallen omdat hij te lang in de zon had gelegen. Ik denk ook stiekem dat dit de reden is dat ze de iPhones and Galaxy's wit zijn gaan maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het enige verschil is dat als je je iphone (zwart) eerder heb gehaald dat er een eerdere firmware versie op staat maar dat kun je ewoon updaten . Ook is de witte iphone ietsjes dikker dan de zwarte en is de witte iets exclusiever
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is een belangrijk verschil!

Apple bevestigde onlangs telefonisch na mijn klacht over de ontvangst dat de witte iphone het 'antenneprobleem' nog heeft, wat bij de zwarte iphones is opgelost. Mijn iphone is van juni 2011 en ik heb idd geen bereik als ik de telefoon vasthoud zonder hoesje... :-(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De witte en de zwarte iPhone hebben allebei het antenneprobleem. Het is het beste om er gewoon een hoesje/bumper bij te kopen.