hoe zorg ik ervoor dat mijn ipod bestanden in itunes komen te staan?

mijn bestand die op mijn ipod staan. (video's, muziek, apps enz.) zijn op een bepaalde manier zonder dat ik het wist uit itunes verwijderd (hoe weet ik dus niet). nu heb ik dus wel weer het grootste gedeelte wat ik kon vinden op mijn pc weer in itunes gezet. nu ontbreken er alleen nog video's, apps en liedjes waarvan ik niet weet waar ze staan op mijn pc. nu wil ik dus doordat ik mijn ipod aan sluit op mijn pc en itunes dat mijn ipod automatisch mijn bestanden (liedjes, video's en apps) naar itunes kopieert zonder dat ik mijn bestanden kwijt raak en dan niks van itunes op mijn ipod komt te staan. nu is dus mijn vraag: hoe doe ik dit?? dus zonder dat ik bestanden kwijt raak mijn bestanden overzetten van mijn ipod naar itunes. alvast bedankt voor het antwoorden.

Toegevoegd na 7 minuten:
misschien een beetje lange uitleg dus nog even in het kort:
mijn itunes bestanden zijn weg. nu wil ik dus van mijn ipod (waar ze wel op staan) naar itunes kopieeren. nu wil ik dit dus doen door mijn ipod aan te sluiten op itunes. nu wil ik alleen niet dat hij automatisch mijn itunes bibliotheek naar mijn ipod zet maar juist andersom (dus van ipod naar itunes) hoe kan ik dit doen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Links bovenin staat Bestand als je daar op klikt staat er in de lijst ''aankopen overzetten van IPod'' als je deze aanklinkt zullen de bestanden overgezet worden.
Het kan zijn dat je de computer nog moet machtigen daarvoor moet je in de bovenste balk op ''Store'' klikken en dan staat er in het lijstje ''deze computer machtigen''
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
raak ik dan mijn gegevens op mijn ipod kwijt? aangezien ze niet in itunes staan??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
alles blijft gewoon op de ipod staan, je raakt dus geen gegevens kwijt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi zo. Dus kan ik het gewoon proberen zonder dat ik gegevens verliest
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dit kan, ik zal er even bij zeggen dat ik het heb getest met mijn eigen iPod en er gingen geen gegevens verloren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke zal het wel proberen laat weten hoe het is afgelopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
weet u het zeker want ik vertrouw het niet 100% want als ik hem aansluit en het aanklik en ik ga naar mijn apparaat onder apparaten dan geeft hij aan dat ik minder gegevens heb dan op mijn ipod. dus ik vertrouw het niet helemaal