Is het gevaarlijk om op bluetooth met mensen die je niet kent te verbinden en in zijn bestanden te kijken?

Toegevoegd na 9 minuten:
Voor zij in mijn bestanden kunnen moet ik wel op ja of nee drukken en zij moeten dat ook als ik in hun bestande wil.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leuke naam!!

Antwoorden (2)

Ja en nee, zij kunnen ook in jou bestanden kijken zonder dat je het ook door hebt, zij kunnen alleen niks toevoegen, bewerken of verwijderen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou nooit met onbekende doen, je weet niet wat ze van plan zijn.