Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Nee, zowel de spanningsstabilisatie elektronica in de lader als de laadelektronica in de iPod werkt als een soort ventiel, er zal dus geen stroom teruglopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De stroomkring van het primaire deel van de oplader is dan wel onderbroken, maar het secundaire deel (gelijkrichter en spanningsstabilisator) staat er los van, de uitgangsdraad is geïsoleerd van de stekkerpennen. (gelukkig wel)

Andere antwoorden (2)

Volgens mij wel, ik had eerst de lader zeg maar uit het stopcontact gehaald maar zo laten liggen, de volgende ochtend was hij weer helemaal leeg..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan is er iets mis met je ipod.. Ik laat hem ook wel is in de oplader staan, als ik hem eruit haal gewoon 97-100% batterij.
Hij 'loopt' net zo snel 'leeg' als wanneer je hem op standby hebt staan. Dus amper/bijna niet. De enige batterij die de ipod gebruikt is voor de datum en tijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding