wat als je je creditcard aan je appleaccount koppeld en je raakt bijv. je iPod Touch kwijt. kan je je account dan laten blokkeren ofzo?

of kan je dan je creditcard gegevens laten verwijderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik zou het niet precies weten, wat ik wel weet is dat wegens beveiligingsmaatregelen na een kwartier of halfuur ingelogd te zijn geweest, je automatisch uitgelogd word, steelt iemand je iPod, kan diegene niks kopen in de AppStore omdat diegene je wachtwoord niet heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk niet dat dit uitmaakt. Je moet bij elke aankoop je je wachtwoord ingeven (tenzij je pas net iets gedownload hebt. Je kan dan even via de computer inloggen en de credit card gegevens veranderen: bv overal nulletjes typen of gewoon aanvinken geen creditcard ofzoiets