Hoe kan ik mijn gestolen iphone traceren??

ik ben op een festival mijn iphone 4 verloren, ik ben zo stom geweest om mijn gps uit te zetten (batterijbesparing). En ik heb helaas ook geen findmyiphone-app... Weet iemand hoe ik mijn iphone toch zou kunnen traceren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zal het niet weten.
maar als je nieuwe mobiel koopt koop dan een galaxy s2 goedkoper beter groter mooier scherm sneller
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of koop over een paar maandjes de iPhone 5
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar de meeste mensen hebben geen geld dat op hun rug groeit.
Sterkte met je verlies ;)

Antwoorden (3)

Naar je eigen nummer bellen? Hopen dat hij inlogt op Google ofzo? Als je een Google account hebt kun je dan zien waar je mobiel uithangt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb al gebelt maar de telefoon staat natuurlijk uit door de "gelukkige" vinder
Aangifte doen en hopen dat de politie in de 'meewerkmodus' zit. Dan kunnen hun (in het uiterste geval) je telefoon traceren. Ik acht deze kans wel erg klein!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus het is wel mogelijk om hem alsnog te traceren? Door de politie dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel mensen kunnen de iphone resetten en dan gaat alles eraf en moet je opnieuw een w8wooed verzinnen heel makkelijk om te doen moest ik ook doen toen mijn iphone ge-bricked was.
Ik zou meteen bellen en kijken of er gehoor is, zo niet, contact met het festival opnemen en hopen dat ze iets bij de gevonden voorwerpen hebben liggen. Anders hopen op een sympathieke vinder die je terug belt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sowieso, ik ben een eerlijk persoon. Komt vaak voor dat mensen gewoon eerlijk zijn en niet triest een telefoon gaan 'stelen', wat zo noem ik dat. Sowieso hoe kun je een telefoon gebruiken, wetend dat hij niet aan jou behoort?