Een vriend van mij had ooit een zaklamp app voor de iPhone die als je er mee schud aan gaat. Weet iemand hoed deze app heet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Als die er is, moet je eerst de app openen en dan schudden anders werkt het niet. Ikzelf gebruik de app flashlight, die werkt heel goed, je moet wel een flits hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat hoef niet, je kan ook instellen dat hij gaat knipperen op het scherm zelf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een flits werkt in ieder geval vele malen beter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klopt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar dat verschild per telefoon

Andere antwoorden (2)

ja,die app heet: flashlight.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
alarmclock 4 free