Waarom gaat m'n batterij zomaar leeg en valt m'n mobiel ook uit?

Hallo Allemaal ,,
Kunnen jullie me aub vertellen waarom mijn iphone zomaar uit valt en dat er dan staat dat m'n batterij 0% staat en dat ik het opnieuw moet opladen terwijl ik het nog had opgeladen zonder er iets mee te doen tot 100% en toen uit te lader pakte en ging slapen en toen ik wakker werd was ie uitgevallen zonder reden/zonder dat ik hem gebruikt heb...
Dit is al 4 x gebeurt maar toen merkte ik nie dat k het egt tot 100% had opgeladen dus nu weet ik even niet wat er mis is met m'n iPhone ..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (3)

Ik denk eerder dat het aan je batterij ligt.
Ik zou dus terug gaan naar de winkel. (als je nog garantie hebt)

Toegevoegd na 4 minuten:
Oh...dat ene antwoord van degene die zei dat je beter een iphone kan kopen is al verwijderd:)
Ik wilde anders daar nog een reactie op geven, want ik kwam toevallig dit tegen: http://www.goeievraag.nl/vraag/gaat-batterij-zomaar-leeg-valt.229142
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij is het probleem dat mijn batterij kortsluiting maakt.
Precies hetzelfde probleem zo zit hij vol en ineens leeg en telefoon uit.
Ga even terug na de winkel, ze zullen je zeker helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zorg dat de batterij van je iPhone leeg is laad hem dan op tot 100% hou hem dan nog 2 uur aan de lader, dan reset de batterij zich.