Ik kan geen muziek meer verwijderen van mijn iPod touch (zie uitleg/beschrijving)

Ik zit op iTunes en als ik naar mijn muziek ga (bij m'n device) en ik klik op de rechtermuis knop dan staat er dit:
Shake it - Metro Station (klik rechter muisknop)
En staat er het volgende in een kolom:

"Shake it afspelen"
"ping (grijs - niet klikbaar)"
"Leuk"
"Reageren.."
"Toon artiestenprofiel"
"Info tonen"
"Beoordeling"
"In afspeelijst tonen"

Maar er staat geen "verwijderen" waar en hoe kan ik die knop terug halen?

iPod touch terug naar fabrieksinstellingen terug zetten?????!!?!?!?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik denk als dit wel kan lukken.
Selecteer het liedje in Itunes en druk daarna op delete.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het je erom gaat de muziek van je Ipod af te halen, dan kan dat ook anders.
Nu is waarschijnlijk elk nummer aangevinkt, wat betekent dat elk nummer gesynchroniseerd wordt.
Als je het vinkje uitzet, wordt het nummer niet meer op je Ipod gezet.
Dus: vinkje uitzetten en synchroniseren.
Als je de muziek van je harde schijf van je pc af wilt hebben, moet je dat via windows verkenner doen (of als je een mac hebt op een andere manier).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het moet me de pc niet op je iPod.
Bronnen: