kost wifi geld op je samsung galaxy y prepaid?

Ik wil misschien een samsung galaxy y prepaid kopen.
Hiermee kan je op internet en dus is mijn vraag kan je gratis op wifi (ik bedoel die van thuis zeg maar) want 3g kost volgens mij wel geld maar dat bedoel ik dus niet.

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

nee dat kost geen geld, als je alleen met wifi verbonden bent thuis, dan kan je gewoon je internet enzo gebruiken. zorg dat andere automatische verbindingen dan wel uitstaan, dan zul je merken dat je niet kan internetten als je niet verbonden met wifi bent.

je kan wel dan ook bijvoorbeeld bij mac donalds ofzo gebruik maken van hun wifi.
12 jaar geleden
beste,
dit kost (bijna) nooit geld, zet 3g sowieso uit, als je thuis een modem hebt kun je daarmee verbinden, want dat is toch van jezelf, en ook bij restaurants waar je met je telefoon op de gratis wifi kan, bv. Burger king, maar bij sommige moet je betalen om bv. 60 minuten op wifi te kunnen, dan moet je een kaartje kopen en krijg je een eigen wachtwoord, hoop dat het nu wat duidelijker is